مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 07:002024-01-13سياسي

فارس من| موافقت وزارت کشور با تغییر نام دهستان پشتکوه


بخشدار منطقه چهاردانگه ساری درباره تغییر نام دهستان پشتکوه گفت: در سفر استاندار 24 مهر ماه سال 1401 با درخواست اهالی نسبت به تغییر نام دهستان پشتکوه از سوی وزارت کشور موافقت شد ولی هنوز در ارتباط با نام پیشنهادی اقدامی نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای با عنوان  درخواست تغییر نام دهستان پشتکوه  خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در این سوژه آمده است؛ اهالی منطقه خطاب به مسؤولان استانی در راستای افزایش قابل توجه مطالبات مردمی در خصوص تغییر نام دهستان پشتکوه (از توابع منطقه چهاردانگه) با تقاضای پذیرش خواست مردم این دهستان، با توجه به پیشینه تاریخی، توریستی و فرهنگی منطقه و همچنین پیشینه قبلی منطقه که در دارزنای تاریخ به بلوک سورتیجی موصوف بوده و نظر به اهمیت بسیار بالای چشمه های آب معدنی سورت که امروزه به قطب گردشگری کشور تبدیل شده است، اهالی منطقه خواستار تغییر نام این دهستان از پشتکوه به یکی از نام های پیشنهادی دهستان سورتیچی و یا دهستان سورت هستند که در این زمینه خواستار انجام اقدامات لازم هستند.

مسلم کاظمی بخشدار منطقه چهاردانگه ساری در همین خصوص، اظهار کرد: پیرو سفر استاندار 24 مهر ماه سال 1401 با درخواست اهالی نسبت به تغییر نام دهستان پشتکوه از سوی  وزارت کشور موافقت شد ولی هنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| موافقت وزارت کشور با تغییر نام دهستان پشتکوه

فارس من| موافقت وزارت کشور با تغییر نام دهستان پشتکوه